lördag 3 oktober 2009

just nu...

just nu så laggar farmor & erik mat, ska bli köttfärs med någonting haha,
cornelia( min lillasyster) sitter & tittar på kalle anka i det lilla tummet jag ska sova i kanske .
Alltså tittar hon på en dator, efter som här inte finns nån tv,
och jag, jo jag sitter i vardagsummet, med datan på bordet :)
alltså har dem 2 datorer haha :)
intresant?ohhyees.
klara sitter/satt här under bordet men gick nyss in till köket innan jag han skriva det hehe,
pyssen ligger inne i köket oxå, alltså farmors hund, klara är pappas & helenes,
brasan brinner mycket nu , mm mysigt (:
haha, och jo, var fett nära jag åt hund godis faktiskt nyss xd
och pyssen börja skälla nu , för han blev rädd, ja nu slutar jag skriva om vad som händer just nu,
det kommer ju bli en hel bok annars, haha,
krammar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar