söndag 11 oktober 2009

...

Känns som en känsla tar tag i mig låter mig inte gåstirrar mig in i ögonen och säger lös detta då kommer du förstådet är som en gåta som aldrig blir löst det är en stark känsla som aldrig mer födsjag kommer göra vad som krävs för att ta mig tillbaka till den jag ärden här känslan vill jag få bortfrån världen så den blir stummen den fortsätter komma tvärsöver i mitt inre rumär trött på att må såhär skriver som aldrig förrvill få ut alla mina känslor så att något nytt kan få bli föttför jag kommer aldrig att ge uppdet som finns kvar kommer jag aldrig nånsin släppaför jag har kvar en stark känsla inombordssom ingen förstår ingen vågar sig på aldrig någon som kommer att förståhur den får mig att måaldrig att förståstår stadigt på båda mina ben har fötterna på jordenröster viskar jag kan höra dom små ordende säger fortsätt så kommer du att insevisa att jag kan ska visa vem jag ärska göra min röst hörd så ska ni få seoavsett vad ska jag kämpa för att finnaoavsett vad ska jag fortsätta för att finnamig själv i mörkretför jag kommer aldrig att ge uppdet som finns kvar kommer jag aldrig nånsin släppaför jag har kvar en stark känsla inombordssom ingen förstår ingen vågar sig på aldrig någon som kommer att förståhur den får mig att må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar