söndag 11 oktober 2009

igår.

igår vaknade jag väl och åt frukost, sen var man typ hemma till halv 6 eller 5 sen ville gorm jag skulle gå hem till thor, så stack jag ditt, hade mktmkt trevligt :)
fast thor spela wow (som vanligt) hah,
gorm och jag satt typ och snacka, med thor och sånt, i thors säng ;)
sen så kom thors lilla syster som är skitsööt :)
sen kom hans mamma, skoj hade vi jallafall,
sen gick thor, gorm , hans lilla syster jag & thors pappa till godisgruvan (gg)
och köpte godis haha, :d
sen ståg vi utanför thors trapp typ ett tag, sen smsa rebecka mig och fråga om vi skulle va och sånt, sen kom dem så ståg vi typ och snacka ett tag,
haha, thor hade en sån lilla gummi sak som han slåg mig med,
sen gjorde gorm det :/
i huvet ;o?
haha, gjorde typ ont, så jag låsades gråta , så han bah: ne var inte sur , gråta ;o?
han bah; till elin nej gråter hon ?
hahah, så krama han om mig och sånt, jag bah e xd:D
sen gick vi in och satte oss,
ja så åt vi lite godis och sånt jao, och titta på fotbooll med hans familj.
danmark van ;o?haha hela hans familj och gorm är danskar xd:D
så vi naeej!!
haha, sen gick vi ut det var typ svart, det var sjukt kul,
typ gunga, slåg gorm, slåg gorm på humm humm haha :d
sen typ gömde dem sig, så vi blev sjukt rädda, för liksom dem följde efter oss , men det visste inte vi xd:D
så jao, det var ju så där ;)
sen gick vi in så satte jag och elin och gorm i thors soffa, och rebecka o thor i hans säng,
så låg gorm med sina fötter över oss och sånt jao,
sen typ hållde jag på att somna när jag gorm o rebecaka låg i sängen.
hah, fast gorm lukta svett ;)
hah så när han var dum så slåg jag bara han mellan bennen med min armbågge;)
hade fett nice dag jallafall ,
puss och kram =

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar